کاشت ایمپلنت هوشمندانه بازگشت دائمی دندان از دست رفته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 98
:: بازدید سال : 910
:: بازدید کلی : 3983

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

کاشت ایمپلنت هوشمندانه بازگشت دائمی دندان از دست رفته
یک شنبه 10 شهريور 1398 ساعت 15:34 | بازدید : 90 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

مزیت ایمپلنت دندان

  • ایمپلنت های دندان مانند دندانهای طبیعی رفتار می کنند. یکی از بزرگترین مزایای کاشت آنها این است که قدرت جویدن کامل و لبخند را بازیابی می کنند.
  • لبخند خود را جذاب کنید. جلوه زیبایی صورت افراد معمولاً با یک دندان جایگزین با پشتیبانی ایمپلنت بسیار زیباتر و طبیعی تر از یک پل است، به خصوص در قسمت جلوی دهان.
  • کاشت دندان می تواند یک عمر دوام داشته باشد. در حالی که یک پل دندانپزشکی ممکن است فقط 10 سال طول عمر داشته باشد.
  • کاشت دندان از ریزش استخوان جلوگیری می کند. اگر در سال اول از دست دادن دندان کاشت انجام نگیرد، 25٪ از حجم استخوان فک و لثه خود را از دست می دهید، و از بین رفتن استخوان با گذشت سالها ادامه می یابد. کاشت ایمپلنت قدرت جویدن را تقویت می کند و باعث تحریک رشد استخوان طبیعی در لثه می شود.
  • ایمپلنت دندان باعث ثابت نگه داشتن دندانهای مجاور می شود. شکاف جای خالی دندان از دست رفته باعث می شود دندانهای مجاور به سمت شکاف حرکت کنند.  و بر نیش، توانایی جویدن و ظاهر دندان و صورت شما تأثیر می گذارد دندان های شما از حالت مناسب خارج می شود.
  • کاشت دندان با بیماری لثه مقابله می کند. شکاف دندان از دست رفته می تواند به عنوان مخزنی برای تجمع مواد غذایی و باکتری ها عمل کند و منجر به بیماری لثه می شود.
  • کاشت های دندانی می توانند از خستگی صورت و پیری زودرس جلوگیری کنند. افتادگی صورت و نگاه زودرس می تواند ناشی از از بین رفتن دندان ها باشد. با این حال کاشت دندان از صورت پشتیبانی می کند.

 

چرا کلینیک دندانپزشکی آدرینا را برای کاشت دندان خود انتخاب می کنید؟

درکلینیک تخصصی آدرینا ابتدا سعی می کنیم دندانهای طبیعی شما را نجات دهیم. فقط در صورت عدم امکان، ایمپلنت دندان را توصیه می کنیم. برای تعیین اینکه آیا شما  منتخب خوبی برای کاشت دندان هستید،  ما یک معاینه دیداری جامع، اشعه ایکس، و در صورت لزوم، تصویربرداری 3D را انجام می دهیم.

ادغام ایمپلنت با استخوان فک

در صورت تشخیص چگالی استخوان یا عدم سلامت پریودنتال، می توان  بعد از پیوند استخوان و پریودنتال در کلینیک آدرینا، کاشت ایمپلنت را انجام داد. در صورت انجام این روشها، لازم است قبل از انجام عمل کاشت، استخوان و لثه التیام یابد. کاشت دندان برای آماده سازی استخوان و برای قرار دادن کاشت نیاز به حفاری دقیق سوراخ های اولیه دارد. این سوراخ باید در زوایای بسیار دقیق حفر شود. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد استخوان در محل کاشت، مته باید سرعت و کنترل دقیقی داشته باشد. در صورت بروز گرمای بیش از حد، سلولهای مورد نیاز برای پیوند استخوان ایمپلنت آسیب دیده و منجر به رد پیوند استخوان می شوند.

استفاده از جدیدترین تکنیک دندانپزشکی روز دنیا

کلینک دندانپزشکی آدرینا از جدیدترین تجهیزات برای انجام این مراحل استفاده می کند. ما  بهترین ابزارها، روشهای درمانی و عقیم سازی را در اختیار شما قرار می دهیم تا فقط ایمن ترین و کارآمدترین درمان ممکن را به شما ارائه دهیم. دندانپزشکان و دستیاران حرفه ای و ما  با آموزش مدرن ترین تکنیک های کاشت آماده خدمت رسانی به تمام بیماران هستند.

پیوند استخوان ایمپلنت

از لحاظ تئوریک، انجام یک عمل کاشت دندان کاملاً سریع امکان پذیر است. در حقیقت می توان کل مراحل را در یک بازدید انجام داد. با این حال، در دندانپزشکی نارمک، تمرین ما این است که درمان را به مرور زمان گسترش دهیم. با این روش اطمینان حاصل می شود که پیوند استخوان ایمپلنت به درستی و بدون عارضه اتفاق می افتد. ما در درمان عجله نمی کنیم، و متعهد هستیم که نیازهای خاص بیماران خود را برآورده می کنیم.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان پروآرچ , ایمپلنت دندان تهران , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: